top of page
Zoeken
  • Fotografie Sybrandy Balk

Oldtimers 11 stedentocht 2015 - Sloten


Ik was al vroeg uit de veren om foto's te maken maar helaas het regende. Zat er nog over na te denken om mijn camera helemaal in te pakken maar dat risico was me toch een beetje te groot. Maar niet getreurt later op de dag kreeg ik een tweede kans om ze te bewonderen. Om 17.30 uur zijn wij naar het schitterende plaatstje Sloten gereden. Gelukkig was het weer op de koude harde wind na weer helemaal mooi. de zon scheen echt vel toen.

Wauw wat een prachtig gezicht al die Oldtimers die de 11 stedentocht rijden. En o wat was het koud die dag, ik heb er respect voor hoor, is toch 200 kilometer wat je op zo'n dag rijdt, zonder luxe. En wat ik vooral ook bewonder je bent zo SUPER TROTS op je heilige koe, maar wat sta je in angst over krasjes en deukjes die je kan oplopen bij zo'n geweldig evenement.

Alle rijders krijgen van mij een dikke duim omhoog. En wie weet tot volgend jaar.

De foto's kan je bewonderen en eventueel bestellen via de onderstaande link

9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page